ข้อมูลของบทความนี้จะเกี่ยวกับพระทนต์ แปลว่า หากคุณกำลังมองหาเกี่ยวกับพระทนต์ แปลว่ามาสำรวจกันกับPop Asiaในหัวข้อพระทนต์ แปลว่าในโพสต์ເທດສະການເປົ່າແກ ແລະ ໄລຍະອະທິຖານ | ຄິດສະຕະຈັກຂອງພະເຈົ້າนี้.

สรุปเนื้อหาที่เกี่ยวข้องพระทนต์ แปลว่าที่ถูกต้องที่สุดในເທດສະການເປົ່າແກ ແລະ ໄລຍະອະທິຖານ

ชมวิดีโอด้านล่างเลย

ที่เว็บไซต์popasia.netคุณสามารถเพิ่มเอกสารอื่น ๆ นอกเหนือจากพระทนต์ แปลว่าได้รับความรู้ที่มีคุณค่ามากขึ้นสำหรับคุณ ในหน้าPopAsia เราอัปเดตข่าวใหม่และแม่นยำทุกวันเพื่อคุณเสมอ, ด้วยความหวังว่าจะได้บริการที่คุ้มค่าที่สุดสำหรับผู้ใช้ ช่วยให้ผู้ใช้เพิ่มข่าวออนไลน์โดยเร็วที่สุด.

เนื้อหาบางส่วนที่เกี่ยวข้องกับหมวดหมู่พระทนต์ แปลว่า

[ເປັນຫຍັງພະເຈົ້າຈຶ່ງຊົງກໍານົດສິບມື້ແຫ່ງການອະທິຖານ ໃນເທດສະການເປົ່າແກ?]

การเป็นสาวก การเป็นสาวก การเป็นสาวก การขายและการตลาด การค้า การค้า การค้า บริษัทของบริษัท 10 ปี 7 ร้านค้า คนจีน บริษัทมีธุรกิจ 1 ปี ประสบการณ์ 7 ปี

[ພະພອນທັງໝົດໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍການອະທິຖານ, ວິທີສື່ສານກັບພະເຈົ້າ] ในตอนท้ายของวันซื้อและขายสินค้า รักบริษัทของบริษัท พนักงานขายของบริษัทขายในตอนท้าย

[ໂລມ 8:25-26] ‘ประชาสัมพันธ์’ ช้อปออนไลน์ครั้งสุดท้าย นี้เป็นสถานที่เดียวกัน ร้านขายเสื้อผ้าของผู้คน รักร้านค้าออนไลน์ ร้านค้าออนไลน์ขายดี.’

[ ຂໍ້ມູນນີ້ມາຈາກຄິດສະຕະຈັກຂອງພະເຈົ້າ ສະຫງວນລິຂະສິດ ຫ້າມກ໋ອບປີ ແລະ ແຈກຢາຍເອກະສານລ້າໆ. ]

〖คริสตจักรของพระเจ้าสมาคมเผยแผ่โลก〗 〖 ลาว ลาว ลาว 〖WATV Media Cast〗

ภาพบางส่วนที่เกี่ยวข้องกับหัวข้อของพระทนต์ แปลว่า

ເທດສະການເປົ່າແກ ແລະ ໄລຍະອະທິຖານ | ຄິດສະຕະຈັກຂອງພະເຈົ້າ
ເທດສະການເປົ່າແກ ແລະ ໄລຍະອະທິຖານ | ຄິດສະຕະຈັກຂອງພະເຈົ້າ

นอกจากการหาข่าวเกี่ยวกับบทความนี้แล้ว ເທດສະການເປົ່າແກ ແລະ ໄລຍະອະທິຖານ คุณสามารถดูและอ่านบทความเพิ่มเติมด้านล่าง

คลิกที่นี่เพื่อดูข้อมูลใหม่

แท็กที่เกี่ยวข้องกับพระทนต์ แปลว่า

#ເທດສະການເປາແກ #ແລະ #ໄລຍະອະທຖານ #ຄດສະຕະຈກຂອງພະເຈາ.

ການສະເດັດມາຄັ້ງທີສອງ,ການສະເດັດມາຄັ້ງທີສອງຂອງພະເຢຊຸູ,ຄິດສະຕະຈັກຂອງພະເຈົ້າ,ຄິດສະຕະຈັກຂອງພະເຈົ້າສະມາຄົມເຜີຍແຜ່ຂ່າວປະເສີດທົ່ວໂລກ,ຄິມຈູຊອນ,ຊື່ໃໝ່,ປັດສະຄາ,ພະມານດາແຫ່ງສະຫວັນ,ພະເຈົ້າພະມານດາ,ມື້ພະ,ວີດິໂອເທດສະໜາຂອງ ສາສະດາຈານ ຄິມຈູຊອນ,ອັນຊັງໂຮງ.

ເທດສະການເປົ່າແກ ແລະ ໄລຍະອະທິຖານ | ຄິດສະຕະຈັກຂອງພະເຈົ້າ.

พระทนต์ แปลว่า.

เราหวังว่าคุณค่าที่เรามอบให้จะเป็นประโยชน์กับคุณ ขอบคุณมากสำหรับการอ่านพระทนต์ แปลว่าข่าวของเรา

12 thoughts on “ເທດສະການເປົ່າແກ ແລະ ໄລຍະອະທິຖານ | ຄິດສະຕະຈັກຂອງພະເຈົ້າ | สรุปข้อมูลที่เกี่ยวข้องพระทนต์ แปลว่าที่มีรายละเอียดมากที่สุด

  1. luminous says:

    ພະເຈົ້າຊົງປະທານເທດສະການເປົ່າແກ ເພື່ອກະກຽມສຳລັບ ມື້ລຶບລ້າງບາບໃຫຍ່ນັ້ນ ກໍ່ເພື່ອເຕືອນໃຫ້ພວກເຮົາດຳເນີນຊີວິດທີ່ຢຳເກງພະເຈົ້າ ແລະ ບໍລິສຸດຫຼາຍຂຶ້ນ. ພະເຈົ້າໄດ້ຊົງສັນຍາວ່າ ໃນມື້ລຶບລ້າງບາບໃຫຍ່, ການບາບ ແລະ ການລະເມີດທັງໝົດທີ່ໄດ້ເຮັດມາຕະຫຼອດນັ້ນ ຈະໄດ້ຮັບອະໄພ. ຂໍຂອບພະຄຸນແດ່ພະເຈົ້າພະບິດາ ແລະ ພະມານດາທີ່ໄດ້ຊົງເປີດປະຕູແຫ່ງການຮັບອະໄພບາບ, ຄວາມພົ້ນ, ຊີວິດນິລັນ ແລະ ອານາຈັກສະຫວັນທີ່ນິລັນອອກ.

ใส่ความเห็น