คุณกำลังมองหาคอร์ดสำหรับเพลงที่เพิ่งออกใหม่หรือไม่? คุณกำลังมองหาคอร์ด แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด  ก้อง ห้วยไร่ อยู่ใช่ไหม หากเป็นเช่นนั้นโปรดดูตอนนี้.

แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด  ก้อง ห้วยไร่ – คอร์ดเพลงใหม่ล่าสุด.

แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด  ก้อง ห้วยไร่

แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด – ก้อง ห้วยไร่ มีเพียงแค่ใจ สิเอาส่ำใด๋กะมีแค่นี้ บัดสุดท้ายกะเหลือแต่ผงธุลี ที่น้องบ่มีมื้อเอาไปได้ ที่บอกตัวกูของกู แต่น้องบ่ฮู้เป็นไปบ่ได้ อ้ายกะเลยเอาความดีมอบให้ 
เพราะว่าหัวใจย่านบ่มีมื้ออื่น * สิ่งที่อ้ายเฮ็ดให้ ให้ไปเบิ่ดใจ เหตุอันใด๋ นางจึงทำร้ายกัน ที่ผ่านมาเพียงแค่ความฝัน ซั่นบ่ นาง ** ถ้าอ้ายฮู้จักควบคุมความคิด อ้ายว่าชีวิต อ้ายคงบ่เจ็บปวด หัวใจคงบ่ร้าวรวดถึงป่านนี้ 
ถ้าอ้ายฮู้จักควบคุมความคิด อ้ายว่าชีวิตอ้ายต่อจากนี้ ที่ปากเสือกเว้าให้เจ้ากับเขาไปดี อ้ายแค่ฝืนใจ ทนได้เท่านี้ ผ่านกี่นาทีก็มีแค่เหงา เวลาบ่มีปากเว้า แต่ว่าใจเฮามันฮู้ดีกว่าไผ ถ้าให้เวลารักษา ก็อาจเยียวยาได้แค่หัวใจ แต่ความทรงจำที่ฝังเอาไว้ บอกว่าซาดใด๋บ่มีมื้อลืม 
( * , ** ) โห่เด คนงามเอย คนงามเอ๋ย คั่นได้เชยคือคำเว้า ฮักสองเฮาได้สานต่อ ความหมายมันจันจอ จันจอเดินหน้าต่อไป ได้แค่ ฝัน

นอกจาก แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด  ก้อง ห้วยไร่ นี้แล้วคุณยังสามารถดูคอร์ดอื่น ๆ อีกมากมายที่เผยแพร่ใหม่ได้ที่นี่: New chords.

รูปภาพที่เกี่ยวข้องกับ แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด  ก้อง ห้วยไร่ .

แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด  ก้อง ห้วยไร่  | Popasia
แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด  ก้อง ห้วยไร่ | Popasia

การค้นหาที่เกี่ยวข้องกับ แค่ฝัน Ost. ออนซอนเด  ก้อง ห้วยไร่ .

#แคฝน #Ost #ออนซอนเดกอง #หวยไร

สามารถดูข้อมูลเพลงเพิ่มเติมได้ที่นี่: Popasia.net.

ขอบคุณมากที่ติดตามบทความของเรา.

ผู้คนยังค้นหา

คอร์ดเพลงโปรดมอง
คอร์ดเพลงนกเจ่า
คอร์ดเพลงขอโทษ
คอร์ดเพลงใส่ใจได้แค่มอง
คอร์ดเพลงไสเจ้าว่า
คอร์ดเพลงเพื่อชีวิต
คอร์ดเพลงแฟนตัวยง
คอร์ดเพลงวาฬเกยตื้น

ใส่ความเห็น