คุณกำลังมองหาคอร์ดสำหรับเพลงที่เพิ่งออกใหม่หรือไม่? คุณกำลังมองหาคอร์ด เช๊อะ!! ( มองบน )  อาร์ตี้ PTmusic อยู่ใช่ไหม หากเป็นเช่นนั้นโปรดดูตอนนี้.

เช๊อะ!! ( มองบน )  อาร์ตี้ PTmusic – คอร์ดเพลงใหม่ล่าสุด.

เช๊อะ!! ( มองบน )  อาร์ตี้ PTmusic

เช๊อะ!! ( มองบน ) – อาร์ตี้ PTmusic กินเหล้าหลาย ขอให้เป็นโรคตับ ถืกตำรวจจับยามขี่รถแฮง เกิบเสียยามไปตะวันแดง ให้เมาแฮงๆจนว่าหมู่หนีหาย ซังคนหลายใจแท้หน้อ คือโพดคือโพแท้หน้อ คิดว่าเจ้าของหล่อๆ หม่องได๋ บอกฮักไปทั่วซั่นติ ไปตั๋วผู้นั้นผู้นี้ เห็นเขาเป็นแค่ของฟรี คนมักง่าย * บ่ได้เจ็บแต่ว่ามันเหลือใจ ที่น้ำตาไหลก็เพราะว่าฝุ่นเข้าตา เช๊อะ สวยป่านนี้นั่นเหรอ หาใหม่กะดี คิดผิดแล้วบักหล่า ถิ่มนางฟ้าไปหาชะนี ซอยแชร์แหน่เด้อโพสนี้ฝากบอกมันว่า ** กินเหล้าหลายขอให้เป็นโรคตับ ถืกตำรวจจับยามขี่รถแฮง เกิบเสียยามไปตะวันแดง ให้เมาแฮงๆจนว่าหมู่หนีหาย ให้เจ็บท้องคือจั่งเป็นเมนส์ สิได้ฮู้ได้เห็นว่ามันเป็นจั่งได๋ มีมดลูกมันบ่แม่นเรื่องง่าย จื้อเอาไว้ ( ใส่สมอง ) ซังคนหลายใจแทะหน้อ มักง่ายหลายใจบ่เคยพอ จากนี้สิบ่งึดง้อ อ้อ คนบ่ดี จบกันส่ำนี้กะพอ ละกะอย่าได้พบพ้อ และนางสิขอออ อ้อ ออ บักใส่หน้าแข้ง ( * , ** )

นอกจาก เช๊อะ!! ( มองบน )  อาร์ตี้ PTmusic นี้แล้วคุณยังสามารถดูคอร์ดอื่น ๆ อีกมากมายที่เผยแพร่ใหม่ได้ที่นี่: New chords.

รูปภาพที่เกี่ยวข้องกับ เช๊อะ!! ( มองบน )  อาร์ตี้ PTmusic .

เช๊อะ!! ( มองบน )  อาร์ตี้ PTmusic  | Popasia
เช๊อะ!! ( มองบน )  อาร์ตี้ PTmusic | Popasia

การค้นหาที่เกี่ยวข้องกับ เช๊อะ!! ( มองบน )  อาร์ตี้ PTmusic .

#เชอะ #มองบน #อารต #PTmusic

สามารถดูข้อมูลเพลงเพิ่มเติมได้ที่นี่: Popasia.net.

ขอบคุณมากที่ติดตามบทความของเรา.

ผู้คนยังค้นหา

คอร์ดเพลงโปรดมอง
คอร์ดเพลงนกเจ่า
คอร์ดเพลงขอโทษ
คอร์ดเพลงใส่ใจได้แค่มอง
คอร์ดเพลงไสเจ้าว่า
คอร์ดเพลงเพื่อชีวิต
คอร์ดเพลงแฟนตัวยง
คอร์ดเพลงวาฬเกยตื้น

ใส่ความเห็น